قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ۷۰ درصد معضل تاخیر در ازدواج و مسائل اخلاقی در میان جوانان مربوط به اشتغال قشر جوان است.

 ۷۰ درصد معضل تاخیر در ازدواج و مسائل اخلاقی در میان جوانان مربوط به اشتغال است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، جمشید نظمی در پنجاهمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: بیکاری و نبود توانایی‌‌های مالی باعث افزایش سن ازدواج در میان پسران و دختران شده است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی در کاهش ازدواج و افزایش طلاق مربوط به مسایل اقتصادی است، افزود: امروز معضل بیکاری در میان جوانان و نبود توانایی‌های مالی باعث افزایش سن ازدواج در میان پسران و دختران شده که این پدیده در آینده مشکلات عدیده اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی و انواع آسیب‌های اجتماعی را به وجود خواهد آورد.

نظمی گفت: نبود درآمد پایدار و کافی موجب سرخوردگی جوانان در بین اعضای خانواده شده که این معضل اجتماعی با ادامه تحصیل به ویژه در میان دختران سرپوش گذاشته می‌شود که این قضیه نیز در آینده انواع آسیب‌ها را بین خانواده‌ها باعث می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی 70 درصد معضل تاخیر در ازدواج و مسائل اخلاقی در میان جوانان را مربوط به اشتغال قشر جوان عنوان کرد و گفت: برای برون رفت از چنین وضعیتی باید در کشور مسئله تولید و صنعت رونق بگیرد تا ضمن ایجاد تحرکات اقتصادی، زمینه‌های اشتغال جوانان فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.